Saturday, April 5, 2014

runny + YouTube + ローラ




runnyは元気よく歌いました!

runnyは踊りました!

そして積もった雪にダイビングヘッドしました!

それをYouTubeのカメラマンが撮影してくれました。

そんな夢を見ました・・・。ちなみにその夢に何故かローラが審査員としていました。彼女はrunnyに 「写真とか一緒に撮れないけどごめんね~!」 って言ってました。夢はめちゃくちゃだ。。。



I sang a song brightly! 

I Danced! 

And dived to a heavy layer of snow! 

Cameraman from YouTube crew did the shooting all those my actions.

Well... that's the dream I just saw... btw oddly enough, ローラ(Photo above) was there as a judge. She said to me '' I'm sorry but I can't take a picture together! ''.  Nonsensical dream...


                                 

No comments:

Post a Comment