Sunday, July 20, 2014

Not my fault とれないんだけど


コルク落ちちゃったよ。もう取れないじゃんか。ワインなんか料理にしか使わないし、酒飲まないからコルクなんか開ける機会そうないんだよ。だから俺のせいじゃないよ。

I don't know how to pull out the cork properly. I don't have much opportunities to uncork because I don't drink alcohol. I use it only for cooking. So it's not my fault.

   

4 comments:

  1. Well, at least it seems to be whole! I hate it when I try to open a bottle of wine and the cork breaks inside, because there are all the little cork pieces i have to filter. So, it's not that bad, don't worry!

    ReplyDelete
    Replies
    1. My gyoza for potluck must got all the little cork pieces then lol

      Delete
  2. あれ?今送ったんですが、消えちゃいました。届いてたらごめんなさい。コルク中に落ちるの私もやったことがあります、笑。
    Runnyさんお久しぶりです。1年前までYOUTUBEではいろいろとお世話になりありがとうございました。私もメールをハックされて使えなくなったり、動画編集用のコンピューターが壊れたりとか、いろいろありYOUTUBEお休みしていましたが、また復活です。
    Runnyさんのお料理番組楽しみにしています!

    ReplyDelete
  3. LOLLLLLL. Its 1am and I burst out laughing because of this post :)))))))

    ReplyDelete